پرسش های متداول

1- ایمیل ندارم، چگونه سفارش دهم؟

پاسخ: شما در قسمت تماس با ما می توانید اطلاعات تماس خود را ارسال کنید. ما با شما تماس خواهیم گرفت.

2- آیا می توانم بدون ثبت نام سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، شما برای دادن سفارش حتما باید عضو سایت شوید که با چند کلیک ساده می توانید این کار را انجام دهید.

3- آیا میتوانم مشخصات کاربری خود را تغییر دهم؟

پاسخ: بله، با مراجعه به قسمت پروفایل من می توانید مشخصات خود را به روز رسانی کنید.

4- آیا امکان تغییر ایمیل یا شماره موبایل وجود دارد؟

پاسخ: بله، فرق این قسمت با ویرایش مشخصات در این است که در این قسمت باید حتما باید شماره یا ایمیل جدید خود را تایید کنید تا از خدمات اطلاع رسانی بهره مند شوید.

5- اگر کلمه عبور خود را فراموش کردم چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ: شما می توانید در قسمت "کلمه عبور خود را فراموش کرده ام" ایمیل خود را وارد کنید تا ایمیلی جهت ریست کلمه عبور برایتان ارسال شود. این ایمیل حاوی لینک ریست کلمه عبور می باشد و شما با باز کردن آن می توانید کلمه عبور جدید برای خود ثبت کنید. توجه داشته باشید که ایمیل شما در سیستم حتما باید تایید شده باشد تا بتوانید ایمیل خود را ریست کنید.

6- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

7- اگر اطلاعات من برای ثبت سفارش کافی نبود چگونه اطلاعات خود را تکمیل کنم؟

پاسخ: در قسمت تماس با ما می توانید سوالات خود را به همراه شماره موبایلتان قرار دهید. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

8- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

9- آیا می توانم برای سفارش خود الگوهای مورد نظر خود را ارسال کنم؟

پاسخ: بله، هنگام دادن سفارش وارد فرم پیشرفته شوید و فایل خود را نیز آپلود کنید.

10- چگونه می توانم درخواست های خود را پیگیری کنم؟

پاسخ: شما در قسمت بالای سایت در قسمت اعلان ها می توانید درخواست های خود را پیگیری کنید.

11- اگر از سفارش خود منصرف شوم آیا هزینه ام باز گردانده می شود؟

پاسخ: دریافت هزینه به صورت مقطعی انجام خواهد شد نه به صورت یکجا.

12- بعد از ثبت سفارش باید با دیلی دیزاین تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، درخواست شما بعد از ثبت پردازش می شود و با شما تماس گرفته خواهد شد.

13- اگر بسته ای خریدم که نیاز به دریافت آن به صورت فیزیکی داشتم باید چکار کنم؟

پاسخ: شما در قسمت سفارش جزییات سفارش خود را کامل بنویسید. دیلی دیزاین برای شما ارسال خواهد کرد